Wednesday, June 10, 2009

MomBloggersPlanet Cutest Baby in Red Contest


Pada mulanya tak terfikir pun ank join contest nie.... tapi semalam suami balik dari Sabah dan belikan beberapa helai T-Shirt untuk Azam dan salah satunya warna merah darah.

Tetiba teringatkan contest nie......... So saya pun apa lagi.... amik handphone dan snap picture Azam... Ini hasilnya...


Dilahirkan pada 28hb Julai 2006 (3rd birthday is coming soon), anak nakal ini diberi nama Muhammad Azamuddin Bin Azmawaris. Bergaya???? No 1....... Tak ajar pun dia memang suka bergaya....

Kenapa saya mesti menang contest nie (konon-konon Azam cakap la nie....)

Satu ....... sebab saya cute dan handsome

Dua ....... sebab saya cute dan handsome

Tiga ...... sebab saya cute dan handsome


Itu la 3 sebab kenapa saya mesti menang... Aunty-aunty di luar tentu setuju yang saya nie cute dan hansome.... Anybody want to be my mommy in law???







No comments: